En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

14 april 2009

Vardag igen...

Då var vi hemma själva igen, Saga och jag. Vardagen är tillbaka och det könns väl helt ok, inget och deppa för. Igår var vi i Konga och åt och därefter vara vi hemma hos mormor som bjöd på kaffe och god jordgubbstårta, tack!
Jaha och idag skulle vi till bvc men det blev inställt, Monica ringde idag och hon var tvungen att köra in till stan akut med sitt öga. Vi får ta det en annan gång, fast jag är riktigt nyfiken på hur lång och hur mycket Saga väger nu det var en månad sedan vi var där sist.

Idag blir det istället en promenad när Saga vill sova näst och sen kör vi troligtvis till Djuramåla där pappa, farmor och farfar kör in ved. Ieftermiddag hade jag sedan tänkt att börja putsa mina fönster på uterummet, det är ju några stycken så det gäller att börja i tid.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: