En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

8 april 2009

En dag på byn men Linda och Felix

Igår var det saom sagt dags för me and i party igen...trevligt värre. Det blev inget inhandlat till Saga denna gång utan till mig, ett par 3/4 gråabyxor kommer bli kanona i sommar med brunbrända ben. Natten hos oss kunde ha varit bättre jakom nämligen inte ihåg hur många gånger Saga har varit vaken och fått mat...det betyder en hel del gånger. Jag börja tro att hon ar vänt på matdygnet...hmm kan man det?? För idag på fm stod hon sig mellan 6,30 och 11,30 och jag uppleveer inte att hon äter alls lika mycket på agen som på natten, hur får man ändring på detta?? Är det någon som har någon erfarenhet så uppskattas det...

Idag var det dags för sjungis igen och idag var Linda och Felix också med, jätteroligt att dom vill följa med oss dit. Annars har vi gjort byn Linda och jag , Linda hade lite ärenden och lite handling som behövdes göras och så blev det såklart en räkmacka på "hyllan" också. Väl hemma igen sover Saga i bilstolen, helt slut hon tyckte nämigen inte alls att det var kul på Börjes idag... hon somnade och vaknade lika snabbt, änns som hon inte riktigt kom till ro och så är hon lättväckt också.

Idag är det hockey på tv, kan vara sista matchen om Färjestad vinner men det hoppas vi inte.... annars hade jag tänkt jobba lite nu när Christoffer kommer hem.

Inga kommentarer: