En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

5 april 2009

Lire dålig uppdatering här...

ja det kan man verklgen säga, men jag har inte haft möjlighet att skriva med Saga och aktiviteter och allt.... ja jag börjar där jag sist lämnade
I Torsdags var Ki och Benjamin här vi pratade och var ute och gick tingsryd runt, så skönt i det fina vädret. På eftermiddagen körde det ihop sig lite, nej inte för min familj men för min kära systers. Maria i Stockholm och Tomas skulle hämta barnen på dagis fast han hade jouren till 16.00, larmet gick 15.50. Då var det bara för moster Anna och rycka ut och hämta Elsa och Hugo på dagis, det va inga problem dom är ju så snälla. På kvällen sen blev det pizza och jobb vid datorn, christoffer hade ju varit och lagt om till sommardäck så vi tyckte att vi hade gjort oss förtjänta av snabbmat.
Fredag så var det babymassage som stod på schemat och innan den hann jag slänga ihop två chessecake som jag skulle bjuda på på Lördagskvällen. Inte alltid så lätt att planera att Saga ska vara Pigg och mätt när man ska gå på aktivitet och i Fredags gick verkligen inte mina planer i lås, nej Saga var både trött och lite hungrig när vi skulle börja massera. Hon somnade inte i vagnen som jag hade tänkt...så det blev inte mycket masserat för våran del men men så kan det vara ibland. Sofia var nere från Stockholm så vi umgicks men henne och Maria med familj på eftermiddagen och till kvällen blev det premärgrillning....mums.
Igår stod det födelsedagskalas på schemat och det betyder lite förbereedelse på förmiddagen och lite fika med Hampus, Lina och Cornelia på eftemiddagen. Det var verkligen jättekul att dom tittade förbi när dom var nere och handlade, jag gillar verkligen spontanfikor men underbara vänner! Som sagt på kvällen var det dags att fira min födelsedag som är idag... trevligt. Jag hade önskat mig en cykel och en cykelstol till Saga och jag fick pengar så på Måndag blir det att gå och köpa mig en. Tack för alla bidrag!
Idag är det ingen vanlig dag utan min Födelsedag...Grattis Anna.
Det blir fika med familjen och sen Me and I party hos Lina.

2 kommentarer:

Josse sa...

Stort Grattis på födelsedagen. Tror Erik kommer upp till er en sväng på cykeln och säger HEJ, du får nog påminna honom om grattiset =)! Kram

Anonym sa...

Jätte grattis med massor av kramar från Ronneby Åsa-Pelle