En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

7 april 2009

Tisdag..

Igår var det dags för babysim igen ocg Saga fick dyka för första gången. Vi dök tre gånger och hon var så duktig det gick så bra. Efter simmet så var Anna (en kompis från fotbollen i hallabro), Sara Lang och jag och fikade på Biggans. Efter en promenad så avslutades eftermiddagen med en fortsatt pratstund i uterummet mellan Sara och mig. Jag var sen och köpte cykel för mina pengar jag fick när jag fyllde år..så nu är det bara för Saga och mig och ut och cykla.

Natten här har varit jobbig, vet inte vad som var fel. Jag vet inte om hon var riktigt vaken men hon var orolig och ledsen när jag la ner henne. Tillslut så somnade både hon och jag då hon låg på min mage, så sov vi väl ett par timmar iallafall. Jag trodde ett tag att hon hade feber men det hade hon inte då jag tog febern på henne det är bara att hoppas att det kommer bli bättre inatt. Jag har börjat ge henne lite gröt på kvällen så hon står sig lite bättre på natten, men än har hon inte fått i sig så mycket.

Nähe nu ska Sara och jag ut och gå sen i kväll är det me and i party igen, kul...

Inga kommentarer: