En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

9 april 2009

Glad Påsk till er alla!

Idag är det första dagen på väldigt länge som Saga och jag inte har något speciellt inplanerat på hela dagen, känns faktiskt ganska skönt. Trodde aldrg att jag skulle skriva det men tiderna har förändrats och ibland kan det vara skönt att bara ta dagen som den kommer. Det jag ändå hade tänkt göra är att gå en runda med Tyra som är här idag och sen är det bra om jag hinner sopa lite grus på däcket tilll uterummet, ja vi fyller i grus mellan alla plattorna vi har på trädgården.
Natten inatt har varit bättre Saga har bara ätit två gånger men hon har istället hostat så till och med Christoffer vaknade, så det betyder att jag låg vaken och lyssnade på henne istället i ett par timmar. Så jag vet inte om jag fått mer sömn inatt och skallen värker faktiskt en del också men men det är väl så det är och vara småbarnsmor.

ha en bra dag...

Inga kommentarer: