En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

19 april 2009

Sagas första tand

japp nu har den redan kommit...trodde faktiskt inte det vardärför hon ville ha allt i munnen, men jag hade fel nu har den stuckit igenom om lill donnan har redan fått den första tanden. Tiden går så snabbt man tror knappt det är sant. Hon har varit lite gnällig och varit vaken ganska ofta om natten men hon har iallafall nöjt sig med mat och sen somnat om. Det är bara att hoppas det går över snart fr både hennes och min skull man far så illa när hon inte är på topp. Stackarn både tänder och öroninflammation på samma gång och trots detta en så go tjej.

Igår var vi i Djuramåla hela dagen och packade ved i säckar efter det var det bara en god middag och sofan som gällde. Idag har jaf varit och köpt blommor till mitt land på framsidan, det sista om inte har varit i ordningm kommer säkert bli kanonbra. Imorgon ska Sara och jag passa Hugo och Elsa för att Sara ska få träffa dom lite så lämnas dom inte på dagis. Så det bllir en hel dag med mys och gos med barnen och Sara förståss, Sara åker hem på eftermiddagen så det är att passa på.

Inga kommentarer: