En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

23 april 2009

Torsdag

Igår var som sagt jag och mamma inne istan och kollade våra leverfläckar och både gick därifrån med en leverfläck fattigare. Min tog dom alltså bort så nu får man ett "fint"arr på bröstet, kul när man ska ha urringat... men det är bara bara att gilla läget. Mamma hade en som kliat men det var det inget fel på men däremot en annan som hon inte ens visst att hon hade, så kolla er oavsett om ni har leverfläckar som kliar eller som ni inte tror är ngt. Det är verkligen värt det, tänk om....
Sen blev det en snabbis på stan, mamma behövde lite överdelar och jag vill ha vita bodys till Saga. Och visst blev det ett bodys och lite annat jag köpte till och med ett par somriga t-shirts på gina till mig själv, känns fräscht nu när somaren kommer och hälsar på i helgen. I stan har dom öppnat en ny barnaffär, skattkammaren..mums, där fanns otroligt mycket an skulle vilja köpa. Mamma köpte ett par byxor från märket Geggamoja, superfina!

Idag har vi varit på vårdcentralen igen med Sagas öra, jag tyckte inte det hade blivit bätte och hon har dessutom fortsatt ta sig för örat. Om mina teorier stämde, öroninflationen hade inte gett med sig av kåvepininet utan det fick bli en starkare medicin, så det är bara att börja ge henne det och hoppas att det nu äntligen kan gå över. Stackarn tänder som kliar och öron som inte vill ge med sig. Idag har jag även varit och klippt mig, otroligt skönt!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: