En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

21 april 2009

Tisdag

Fy tusan vad jag var trött när Saga vaknade idag klockan 6, jag tänkte att hon får ligga och babbla av sig en stund. Men då skiter hon ner sig...typiskt så det var bara att stiga upp och byta. Men det blev tillbaka i sängen igen för att mysa och gosa hon hann bajsa 3ggr till innan vi steg upp, fy vad tänder kan ställa till det. Idag har vi haft lugna gatan, fikat hos mamma och promenerat annars ingenting vettigt alls, men samtidigt lite skönt att inte alltid ha ett fullspäckat schema. Ikväll somnade Saga redan vid 19.00 så jag passade på att jobba lite, skönt att få det avklarat.

Imorgon är det sjungis och sen bär det av till stan. Mamma och jag ska kolla våra leverfläckar, pappa har varit på mig så många gånger om en jag har på bröstet så jag ska nu äntligen kolla upp den, så efter det blir han också nöjd. Mormor Doris ska också följa med oss in, trevligt. Efter kollen hoppas jag också på en tur på stan, Saga behöver lite nya bodys.

Trevlig Kväll

Inga kommentarer: