En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

19 maj 2009

Tandläkarbesök och långpromenader

Idag var det dags att gå till tandläkaren igen efter två år, det är aldrig roligt man har allt lite tandläkarskräck. Givertvis hade jag också ett hål, typiskt? Ett litet på visdomstanden så det är bara att gå tillbaka för lagning, både tråkigt och dyrt. Efter det gick Sara, Melvin, jag och Saga en riktigt lång runda runt bruket som man kallar det, det var varmt och skönt. Sen var jag även ute och strosade med mamma ikväll, hon behöver ju ha att dragplåster och jag är det gärna.

Ímorgon har vi än så länge inga större planer, åka och hämta några häck plantor i Väckelsång och sen får vi se. Äta lite gott på kvällen eftersom Christofer är ledig på Torsdag, imorgon kväll börjar han nere...underbart!

See You

Inga kommentarer: