En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

12 maj 2009

En skön dag i bra sällskap

Dagen har flytit på riktigt bra i mina mått mätt, ja man är inte så kräsen nu för tiden..... Saga har varit på gott humör, lite plitor är kvar men hon verkar inte fara illa av dom. Idag har vi varit i Kuppramåla hos Lina och Cornelia, Linda och Felix var också där och vi hade det så bra och mysigt. Kul att träffas med barn och bara umgås. Linda hade gjort en underbart god blåbärspaj som vi hade till fikat, Tack tack. Mamma och jag gick en runda ikväll och sen har vi ätit grönsakssoppa, mums den var riktigt god och det var min första jag gjorde dessutom. Bra gjort, Anna!
Natten som var skrek Saga en del så nu sitter jag och håller tmmarna för att denna natt istället ska bli lugn och skön.

Snart dags för sängen, natti natti

1 kommentar:

Carolina sa...

Tack för en jättetrevlig dag hoppas att det blir snart igen

Kram från oss i skogen