En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

27 maj 2009

mulet och blåsigt

Ja idag är det inget roligt väder här, ser riktigt kallt och ruggigt ut inte minst om man jämnför med igår. Då hade vi en supemysig dag tillsammans med Linda och Felix i solen. Vi tog en promenad, var i mårdslycke och åt sen satt vi bara på gräsmattan och solade och pratade massor, tack snälla för trevlig dag! Både Linda och jag var överrens om att vi har det riktigt bra när vi är hemma med våra små, inte fel att solen också skiner och barnen kryper runt på gräsmattan och vi kan sitta om prata under tiden. På kvällen sen var vi på tippen och sen i Hemingsmåla för att hämta virke till att räta upp golvet i vardagsrummet.

Imåndags var det sista gången på babysimmet, men jag tror jag ska fortsätta till hösten också. Rut, Anna, jag och Saga tog en promenad efteråt och sen fikade vi gott på biggans. På kvällen var vi barnvakt åt Hugo och Elsa så det var full fart. Saga somnade hur bra som helst inte undra på när hon haft så bra underhållning av kusinerna.

Idag har vi faktiskt inga planer alls än så länge, vi får se vad vi hittar på. Det finns allt lite att fixa och plocka med här hemma.

Inga kommentarer: