En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

4 maj 2009

Måndag

Då var det Måndag igen det känns trots allt ganska bra med tanke på att Sara är hemma idag också, så det blir att umgås och mysa med henne idag. Babysimmet går vi på den sena tiden idag, bra att man kan byta lite mellan grupperna. Jag har också ringt vårdcentralen idag, jag vill att dom ska kolla i Sagas öron för att se om öroninflammationen har gett med sig eller inte. Hon har nu fått sin sista dos av penicilinet som hon fått i 10 dar, men eftersom hon hade en ovanlig bakterie i örat så skulle vi vara extra uppmärksamma så då vill jag för säkerhetsskull kolla henne igen.

Igår var en ganska lugn och skön Söndag, vi rensade ut i källaren och plockade och gjorde iordning...skönt. Sen tvättade jag massor bla lakan och örngott så inatt har man sovit extra skönt.

Dags för duschen!

Inga kommentarer: