En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

28 maj 2009

Saga trillade ner från sängen...

usch och fy vad hemskt det var, ja jag vet hon kommer göra det tusen gånger till men första gången är alltid första gången. Men allt gick bra med fy tusan vad hon skrek och jag blev helt svimfärdig så jag var tvungen att ringa mamma. Tack gode gud att man har henne så nära, tack för du finns och alltid ställer upp! Saga slog sig nog inte så mycket dt syns bara lite på näsan men stackarn det är ju både högt och hårt att slå i golvet. Jag vet ju att hon är otroligt rörlig men ibland överträffar hon allt, men kan verkligen inte lämna henne i sängen trots att jag vet att hon låg i mitten av sängen när jag lämnade henne.
Med den livliga starten på dagen så tog vi det ganska lugnt resen... jag hjälpte farmor att passa Elsa och Hugo och sen tog vi en fika med Emma och Sigge på Börjes, kanontrevlig att ses och pratas vid en stund.
Ikväll har Christoffer rivit i badrummet här uppe, trist att behöva riva det som är fint men men shit happens.

Imorgon ska vi träffa Bea, Smilla, Therese och Ida vi ska gå en runda innan det blir fika på Biggans, det ska blir riktigt trevligt, det var ett tag sedan vi sågs nu.

Nähe dags att jobba färdigt innan det är läggdags.

Tjing

Inga kommentarer: