En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

5 maj 2009

Ännu ett läkarbesök...tyvärr

Tog som ni vet bort en leverfläck på bröstet för ett par veckor sedan och nu har svaret kommit, tyvärr behöver jag åka in idag igen för att ta bort ytterligare skin runt där leverfläcken har suttit. Tur att man har en underbar mamma som ställer upp och följer med in för jag kan inte åka in med Saga själv. Innan vi åker in dit så bara slappar jag och Saga, vi myser hemma och inne. Det var ett tag sedan man var inne ett par timmar mitt på dagen men idag tillåter verkligen vädret det, man är inte alls sugen på att gå ut i regn och blåst.

Igår så var jag hos läkaren med Saga igen, jag ville försäkra mig om att öroninflammationen hade gett med sig, och det hade den .... otroligt skönt. Så igår på eftermiddagen var vi på babysim och dök och plaskade i vattnet som vanligt igen. Under dagen umgicks vi också givertvis med Sara, som under eftermiddagen körde hem igen. Nu längtar man till om en månad då hon kommer hem igen.

Inga kommentarer: