En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

21 maj 2009

Oj vad duktiga vi har varit idag..

det har vi faktiskt varit....Saga vaknade vid 06.00 så vid 8-tiden begav sig Christoffer sig ner till renoveringsplatsen och där har han hållt på hela dagen, vid 18.0o tyckte vi båda att det var dags för lite mat i magen. Men har har hunnit med mycket, helt köket är ute och sen har han börjat riva väggar och tagit bort lister m.m. Bra jobbat! Medans han har hållt på där så har Saga och jag fårr ro om varandra, vi har planterat lite häck, rensat lite ogräs och pulat med diverse sysslor ute i trädgården. Jag har också bakat rabarberpaj till mamma, barbro och mormor mums! Så när jag nu sitter och summerar hela dagen så tycker jag vi båda har varit riktigt nyttiga idag, vi har gjort vad vi har kunnat. Imorgon kommer pappa och hjälper Christoffer då brukar det gå undan så vi hoppas inte på några större överraskningar. Själv ska jag och Saga till jobbet, jag ska vara med på lite möte och ev lite pataj på kvällen. Hade inte tänkt att ta med Saga men eftersom Christoffer gärna vill dona här nere och mamma jobbar får jag helt enkelt ta med henne.

Nähe dags att mysa i soffan sen blir det sängen, Saga var nämligen vaken varannan timme i natt så man är lite seg. Hoppas hoppas det blir bättre i natt och att hon sover lite lite längre imorgon, men jag får nog ta morgon passet eftersom christoffer gjorde det idag....rättvist ska det vara.

Inga kommentarer: