En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

11 maj 2009

Efter en lugn och skön helg så var det dags igen...

för ett besök på vårdcentralen alltså eller rättare sagt bvc. Tyvärr var det inte någon rutinbesök som man hade hoppats, nej jag fick ringa dit på morgonen idag.... Efter en skrikig och jobbig kväll så fortsatte det likadant idag på morgonen, Saga var inte alls sig själv...så gnällig och rent ut sagt asjobbig. När jag sen efter mycket om och men skulle jag ta av henne pyjamas och spatsera till babysimmet, tror ni inte att ugen då är fylld med röda utslag...blir man trött eller! Så det var bara att ta tag i telefonen och ringa hit och dit och tillslut fick jag komma ner till bvc för att en läkare skulle få titta på dom. Så babysimmet blev tyvärr inställt, tråkigt. Jag misstänkte till en början att det var varmeutslag men läkaren sa att det troligtvis var ett virus som kunde te sig så. Det är bara att hoppas att dom går över snart.
Så idag fick det bli en dag hos Maria och Tomas, dagis var nämligen stängt idag så där var det fullt ös. Jag sålde Saga lite billigt till mamma också på morgonen, det är hemskt att säga det men det var skönt att bli avlastad några timmar jag var så trött på henne.
Imorgon ser jag verkligen fram emot en dag hos Lina och Cornelia. det ska bli riktigt mysigt.

Hoppas på en god natt, och att man slipper upp var tredje timme.

Inga kommentarer: