En blogg med bilder från min vardag tillsammans med en fartfylld och underbar dotter

7 maj 2009

Stammis på vårdcentralen...

Jag blir snart helt tokig, jag var ju som sagt nere på vårcentralen i Måndags för att försäkra mig om att Sagas öron nu var ok och då fick jag som svar att det var dom. Vad hände igår tror ni? Jo det började lukta fruktansvärt illa och sen började det rinna usch och fy, vad händer nu? Jag har ringt till vårdcentralen för att få tid att komma ner de måste ju titta i öronen igen, eller vad kan det annars vara? Hon har inte varit sig själv riktigt heller, hon var svår att få att somna igår tror hon var vaken till 22.00 efter att varit vaken i över fyra timmar... inatt har hon också vaknat och gallskrikit flera gånger och varit svår att trösta, så det känns som hon borde vara jättetrött hon sover ju så lite på ett dygn helt otroligt. Det är vad som står på vår agenda idag helt enkelt, usch vad tråkigt hade gärna träffat lite trevligt folk annas.

2 kommentarer:

- sa...

Stackars Saga! Hoppas hon blir bättre i sina små öron! Kram från Lisa och Ella

Anonym sa...

I appreciate your post, as it is very informative. Keeping your blog updated so frequently is very kind. I read an interesting article recently. Check out our profile, which I would like to share with you. Best Auto clicker